söndag 18 december 2011

Dagen och morgondagen!

Dagen har bestått av:
Sova ganska så länge vilket var väldigt skönt! Sen vid halv två åkte vi till Bergvik för att kolla på fotboll, SFF-Marma/mohed. Vilket blev vinst för SFF såklart. Klockan fem hade jag fotbollsträning och tränade till halv sju så kom väl hem lite före sju. Så nu här hemama har jag väl bara ätit och sen inte gjort något mer. Ska väl alldeles strax hoppa in i duschen och sedan plugga lite. Har prov i inköp och varuhantering på tisdag och om jag klarar det så behöver jag inte gå mer på det. och inte heller näthandel som är jag klar på.

Imorgon: Då blir det väl upp vid typ 9 och gå ner på verkstan för att hålla kolla om allt stämmer, gå och checka av i bärbara datorn och sedan skriva ner på papper så att jag kan sitta vid den andra datorn och lägga ner allt. Så imorgon kommer alltså bestå av jobb då jag är LEDIG! vilket är fantastiskt skönt!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar